آنچه شما خواسته ايد

يه بار گول اين زيرنويسهاي شبكه 4 كه مي گفت برنامه درخواستي تون رو شبهاي پنجشنبه پخش مي كنيم ، خوردم و يه mail زدم و ازشون خواستم تا يه قسمت از مجموعه مستند «جهان استيون هاوكينگ» رو برام پخش كنن.حالا اون برنامه رو پخش نكردن كه هيچ. نمي دونم چه جذابيتي تو mail من ديدن كه آدرس ميل من رو به Address book شون اضافه كردن.حالا هر روز ده تا ده تا ميل 4 كيلو بايتي ويروسي از irib.com برام مي رسه! گذشته از اون مطمئنم(مي تونم قسم هم بخورم) اگه مي خواستن به درخواست من عمل بكنن و يه قسمت از اون سريال رو پخش بكنن ، همون قسمتي رو كه مربوط به ماده تاريكه پخش مي كردن.چَرا؟خوب معلومه. من اون قسمت از سريال رو روي نوار VHS دارم و تقريبا 85 بار ديدمش! بازم بگين اين صدا و سيما همه چيزش به همه چيز اين ملت مي خوره. 
يه لحظه صبر كن ببينم.حالا شما چه جذابيتي تو اون قسمت مربوط به ماده تاريك ديدي كه ضبط اش كردي؟ بالاتر از اون 85 تا نيم ساعت رو از كجا اوردي صرف اون كردي؟اگه دستت خاليه وقتت هم كه ارزشي نداره پاشو برو اطاق ات رو تميز كن كه براي نشستن يا خوابدين ديگه جا نداره .بس كه پر از كر و كثافت شده .


خوشبختانه مهدي هم مبتلا شد. خوبه. خيلي خوشحالم.
ديگه نبود؟ رفتيم ها ! جا مي موني ها. بيا بالا...