وقتي كه دستمون يه هيچ جا نمي رسه

ديشب (يعني دوروبر ساعت 1 بامداد روز 14 خرداد) يه مطلب نوشته بودم كه مي خواستم اون رو پابليش كنم.ولي هر كاري كردم ، نشد كه نشد.يعني اين خط لعنتي اينترنت اجازه نداد كه نداد. فكر مي كردم اشكال از طرف من باشه. ولي با اندازه گيري سرعت خط اكانتي كه دارم خوشبختانه متوجه شدم كه اشكال از اون طرفه!. كليه اسناد و مدارك هم جهت ارائه به دادگاهي كه وجود نداره ، حاضره :

براي ديدن تصوير كامل تست سرعت خط اينترنت اينجانب روي تصوير كليك كنيد:

واله من نميدونم چه كسي اين اينترنت كوفتي و زهرماري رو تو اين مملكت گل و سنبل و [...] متولي گري مي كنه. فقط اين رو مي دونم كه اين ISP ها پول خون پدرشون رو با قيمت ارائه خدمات اينترنتي اشتباه گرفتن. قيمت يه كارت 10 ساعته 4000تومن .يه لحظه فكر نكنيد كه اين كارت خط 56k يا يه چيز ديگه اس .همون خط 33.6 k رو به اين قيمت مي دن. البته نبايد نامردي كرد. بعضي وقتها تو ، بهترين حالت ، سرعت اين خط به 18 كيلوبايت بر ثانيه هم مي رسه! . خدا پدرشون رو بيامرزه كه اين قدر به فكر ما هستن. حالا ملت هي هر روز بيان تو وبلاگشون بنويسن كه چپ و راست داريم از اينترنت فيلم دانلود مي كنيم با كيفيت دي وي دي ! . بقول خودش اين عضو نيمه شريفمون بدجوري داره مي سوزه...


شما هم مي تويند بريد اينجا و سرعت خط خودتون رو اندازه بگيريد .